ادامه ماینینگ

درود

دوستان این پست تکمیلی هستش و ادامه پست قبلی

https://stack.arzdigital.com/question/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C/

من دیروز موفق شدم تمام 8 عدد دستگاه ایسیک رو بفروش.علت اصلی فروش مهاجرت هستش.

اما تجربیات چهار ماه اخیر رو با شما به اشتراک گذاشته و امیدوارم مفید باشد.

اول اینکه به همون دلیلی که خودم باور نداشتم ،ماینینگ به هیچ عنوان در سطح مبتدی و خانگی به صرفه نیست.

خیلی از دوستان عنوان میکنند برق مجانی؟!؟ما نداشتیم ولی حتی برق مجانی هم به صرفه نیست.

خوب دلیل چرا به صرفه نیست.

من عنوان کردم که شخصا دستگاه ها رو وارد کردم اول امدم سلیمانیه عراق و بعد وارد کشور کردم(این هم روش ورود دستگاه)که سوال خیلی از دوستان بودش.

زمانی که من دستگاه ها رو روشن کردم درآمد هر دستگاه 80 دلار بود و طی یک ماه به 100 دلار رسید.

یعنی روزی 400 دلار و به مدت یکماه درآمد دستگاه ها 12 هزار دلار بود.هر دستگاه با من 10 هزار دلار تمام شده بود.

چه درآمدی.گفتم تمام حرف های دیگران غلط هستش

ماه دوم درآمد دستگاه به 80 دلار رسید.در این زمان بچ دوم دستگاه رو تحویل گرفتم و دستگاه ها به 8 عدد رسیدن.

8*80=640*30=19200 دلار

جمع دو مبلغ به 31200 رسید

ماه سوم درآمد دستگاه به 30 دلار رسید

8*30=240*30=7200 دلار

جمع کل=50000 دلار

ماه چهارم یا ماه اخیر درآمد دستگاه به 25 دلار رسید

25*8=200*30=6000

جمع کل=56000 دلار

من چقدر هزینه کرده بودم؟

100،000 دلار -56،000 =44،000

با بالا رفتن قیمت دلار من دستگاه ها رو فروختم دونه ای 60 میلیون تمام دلار قیمت ش 15،200 بود

یعنی 8*60=480،000،000 /15،200=31،578 دلار

44،000 دلار ضرر – 31،578 =-12،421 دلار

یعنی 12 هزار دلار ضرر؟

اما با تبدیل کردن تمام ارزهای الکترونیک خودم به ریپل هفته پیش 56% سود کردم و ضرر ام جبران شد.

این اعداد هزینه برق ازشون کم نشده.چون برق من نامتعارف بوده و هزینه بسیار بالاتری داشت.

درضمن هزینه دوبار سفر به چین هم محاسبه نشده،هزینه واردادت (قاچاق)محاسبه نشده.

این اعداد واقیعت هستند.نه خیال.بافی دوستانی که خیلی اعلاقه دارند به ارز های دیجتال دنبال سرمایه گذاری باشید به خدا سود میکنید ماینینگ یک ضرر تمام قد هستش.

دوستان بنده مسافر هستم و دیگه امکان داره نتوانم جواب سوالات دوستان رو بدم .

بازهم طولانی شد.

موفق باشید و پرسود.

آشنا سوال شده در سپتامبر 26, 2018 در ماینینگ.
افزودن نظر
10 پاسخ(ها)

من هم موافق شما هستم با وجود اینکه کار ماینینگ انجام ندادم. خرید دستگاه ماینینگ تحویل گرفتن خودرویی با سرعت ۱۵۰ هست که موتورش اخیرا خاموش شده و شما رفته رفته سرعتت کم میشه  و در یک ساعت ۱۵۰ کیلومتر نمیری.

شما بعد دو دقیقه وای می ایستی. درحالی که کلا ۳ کیلومتر بیشتر جلو نرفته ای.

 

مشتاق پاسخ داده شده در سپتامبر 26, 2018.

سلام
تشکر?
مثال خوبی هستش?.دقیقا?.
در ضمن این تجربه شخصی و واقعی هستش.

در سپتامبر 26, 2018.
افزودن نظر

در ضمن میدونم الان دوباره می پرسید اگر ادامه می دادی به سود میرسید.این سوال رو نپرسید چون منظور من رو درک نکردی.

با عرض پوزش از دوستان.

https://www.coinwarz.com/difficulty-charts/zcash-difficulty-chart

پیش بینی 90 روز آینده زی کش افزایش 150% سختی شبکه هستش.

پس سوال تون رو اینجوری جواب میدم

68217917.88760467

میزان سختی شبکه تا 90 روز آینده

https://whattomine.com/coins/166-zec-equihash?utf8=%E2%9C%93&hr=50000&d_enabled=true&d=68217917.88760467&p=360.0&fee=0.0&cost=0.1&hcost=0.0&commit=Calculate

درآمد دستگاه به روزی 10 دلار میرسه.

این واقعیت هستش.

آشنا پاسخ داده شده در سپتامبر 26, 2018.
افزودن نظر

خب قربون شکل ماهت برم من …..سود دهی اینکار وقتی شروع میشه که دستگاه ها هزینه خودشونو در آورده باشن …تو 100 هزار دلار هزینه کردی …. 50 هزار دلار درآوردی  و ول کردی   بعد توقع داری سود کنی ؟؟ خب تو تو هنوز پول خودتو در نیاورده بودی  تازه خیلی شانس آوردی ضرر نکردی …. دوستان توجه داشتن وقتی شما مثلا  100 هزار تومن هزینه میکنی  که مصرف برقت ماهیانه 10 هزار تومن کاهش پیدا کنه ….تا ماه دهم  شما هنوز هیج سودی نکردین بله دارین فقط پول خودتونو دوباره بازپس میگیرین از طریق صرفه جویی ….بعد از 10 ماه شما 100 هزار تومن خودتونو به قول معروف زنده کردین ..از این به بعد ماهیانه 10 هزار تومن سود میکنید بعنوان مثال ….. درسته قبول دارم سختیه شبکه افزایش پیدا میکنه ….درآمد کاهش پیدا میکنه نسبت به اولش ولی خب بعد از اینکه شما هزینه ها خودتونو یر به یر کردین ….از اون زمان و اون ثانیه به بعد درآمد شما سود محسوب مبشه هرچتد کم مثلا روزی 10 دلار به قول دوست عزیزمون ….البته اینم در نظر بگیرن  نرخ ارزی که دارین باهاش کار میکنید با دلار سنحش میشه ….با افزرایش قیمت ارز خودش این به یه طریق بهتون سود میرسونه ….و از طرف دیگم افزایش خود قیمت دلار هم موقع اکسچنج کردن باعث سود میشه….یعنی میشه سود تو سود ….و همین امر تا حدودی اون قضیه سختی شبکه و کاهش درآمد و توجیح میکنه به نظر من …..راستش با اطلاعاتی که داخل سایت وجود داره و اینظور که من مطالعه کردم تا اونجایی که من میدونم این درجه سختی نباید اینقد تاثیر داشته باشه طبق گفته ها اساتید داخل سایت …ولی خب شما عملا انجام دادین و حرفتون خب سنده ….برای من هم دونستنش جالب بود ….

آشنا پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

خدا نکنه

بله شما درست میگید اما سوال تون رو با سوال جواب میدم

من به شما میگم 10 هزار دلار به من بدهید و یک دستگاه بخرید در مدت 2.5 ماه پولش بر میگردد؟!؟

بعد از خرید سر ماه اول می شود 4.5 ماه

سر ماه دوم می شود 1 سال

سر ماه سوم درآمد کلی دستگاه تا پایان سال می شود 8،200 دلار

سر ماه چهارم …

حتی به فرض درآمد دستگاه سر ماه سوم ثابت بمونه شما سال اول 8،200 دلار درآمد داشتید.و برای حدودا 2000 دلار دیگه باید دوباره یک سال دیگه صبر کنید.

امیدوارم منظورم رو گرفته باشد.

افزایش دلار خیر چون دلار تقریبا ارزش ثابتی داره بلکه بی ارزشی ریال من هم براتون به دلار توضیح دادم.

اتفاقا فقط درجه سختی می توانه تاثییر بگذاره لینک ماشین حساب گذاشتم باز کن تا متوجه بشید.

تشکر از نظر شما

 

در سپتامبر 27, 2018.
افزودن نظر

اصلا یه سوال ….شما باید چیکار میکردی ک نکردی و اینجوری برات تموم شد آخرش ….
خب مسلما که قطعی منظورت این نیست که استخراج سود نداره ونمیصرفه ؟  چون اگه این هست پس یعنی کل دنیا پشت فرمون خوابشون برده ؟
سرمایتون کم بوده ؟
دستکاهتونو اشتباه انتخاب کردید
هزینه برقتون زیاد بوده …چیکار باید میکردین ک نکردین و این اتفاق افتاده
واقعا برام سواله …

آشنا پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

دقیقا نمی صرفه
عرض کردم خدمت شما
در سطح مبتدی و خانگی
من حدود 500 میلیون هزینه کردم
این همون سوال های که روز اول داشتم و تجربه ش کردم

در سپتامبر 27, 2018.
افزودن نظر

دوست عزیز شما رو ارز های جدید و دستگاه های جدید و الگوریتم هایی که سختی کمی دارن سرمایه گزاری کردین و این سرمایه گذاری محکوم به شکسته چون تبلیغات دستگاه های جدید و محاسبه میزان درآمدشون قبل از وارد شدن این دستگاه ها به شبکه حساب میشه و چون سختی شبکه کم هست دستگاه وقتی وارد شبکه میشه به سرعت سختی شبکه زیاد میشه و درآمد دستگاه سیر نزولی شدید میکنه و فقط جیب شرکت سازنده رو پر میکنید چون با قیمت چند هزار دلار میفروشن و میگن مثلا چهار ماه سرمایه برمیگرده !
با شرایط الان فقط باید رفت سراغ ارز هایی که سختی زیادی دارن و اسیک قوی براشون معرفی نمیشه
..

مشتاق پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

بله

ولی مسشه بفرمایید چه ارزی؟!؟

مثلا بیت کوین گلد؟

https://www.coinwarz.com/difficulty-charts/bitcoingold-difficulty-chart

خوب با چه دستگاهی میشه ماین کرد؟فقط gpu

فقط و فقط کارت گرافیک انویدیا

الگوریتم Zhash

نام ارز BTG

کارت گرافیک 1080TI قیمت 9،000،000 تومان

هش ریت 56 سول

درآمد 1 دلار در روز

الگوریتم CryptoNightV7

نام ارز XMR

کارت گرافیک vega 64 قیمت 9،000،000 تومان

درآمد 1 دلار در روز

https://www.coinwarz.com/difficulty-charts/monero-difficulty-chart

دستگاه های ASIC

https://www.asicminervalue.com/

دستگاه شماره یک جهان از نظر درآمد.

درآمد $84.55 بدون پول برق

https://asicminer.co/shop/asicminer-zeon-180000-sols?id_webmaster=29

قیمت 13900$ هزینه آب مخصوص رادیاتور محاسبه نشده

بازگشت تخمینی سرمایه 8.5 ماه

https://www.coinwarz.com/difficulty-charts/zcash-difficulty-chart

روند افزایش سختی و کاهش درآمد

https://whattomine.com/coins/166-zec-equihash?utf8=%E2%9C%93&hr=180000&d_enabled=true&d=90900000&p=360.0&fee=0.0&cost=0.1&hcost=0.0&commit=Calculate

با فرض 30 میلیون برای سختی شبکه و افزایش 203% سختی شبکه

درآمد طی 90 روز آینده به 27 دلار میرسه.

دستگاه BitFury B8

الگوریتم SHA-256

درآمد

https://www.asicminervalue.com/miners/bitfury/b8

سختی فعلی شبکه

https://www.coinwarz.com/difficulty-charts/bitcoin-difficulty-chart

طی 90 روز آینده 40% دسگه افزایش خواهد داشت.

درآمد امروز بدون محاسبه پول برق 10 دلار

شما اسم دستگاه رو بگو که من اطلاع نداشته باشم.

 

 

در سپتامبر 27, 2018.
افزودن نظر

شما فرمودید : “هر دستگاه با من ۱۰ هزار دلار تمام شده بود.”تعداد دستگاهاتون هم 8 عدد بوده یعنی 80 هزار دلار!اما میگید 100 هزار دلار!؟

اون زمان که دلار 8500 تومان بود قیمت این دستگاه حدود 32 الی 38 میلیون تومان بود.پس چطوریه که شما میگید 10 هزار دلار شده براتون ؟

اون موقع که شما دستگاه رو خرید کردید دستگاه حدود 30 میلیون بود الان شده 70 میلیون.

شما هم میگید دستگاهاتونو 60 فروختید! پس با فروش دستگاها پول کامل دستگاهارو دراوردید

مشتاق پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

سلام

بله شما درست میفرمایید من یه چیزی که یادم رفت ایتکه هر دستگاه 12500 دلار تمام شده و اشتباه من بود.

هیچ وقت این دستگاه 38 میلیوم تومان برای تحویل 10 روزه نبوده هیچ وقت.

علت اشتباه بنده،اشتباه محاسبه من بوده.هزینه هر دستگاه تحویل 10 روزه 13 هزار دار بوده ولی با خرید دو دستگاه تحویل اولی فوری و تحویل دومی 30 روز بعد که زودتر تحویل شد قیمت کلی برای هر دستگاه 12500 دلار بوده اتفاقا همزمان با تحویل سری دوم فروش دستگاه توسط بعضی از شرکت ها تو ایران انجام گرفت.چون شماره سریال دستگاه روی فاکتور هک شده و قابل حذف نیست عکس فاکتور اینوسیلیکون رو قرار ندادم.مهر برجسته روی کل برگه هستش و مهر دو گمرک.

من حدود دوماه هستش درگیرم اما هدف راهنمایی درست دوستان هستش.امروز هم یک مقاله کامل برای ماینینگ می نویسم.

در سپتامبر 29, 2018.
افزودن نظر

در ضمن قبلا  در مورد نحوه ترید کردن و اینکه در حال حاضر چه ارزی بخرم سوال کردم که متاسفانه پاسخ ندادید.

ممنون میشم در مورد این قضیه هم راهنمایی بفرمایید

مشتاق پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

دوست عزیز بهترین راهنمایی دنبال کردن اخبار هستش.مثلا اتریوم اعلام کرد از فناوری زی کش برای توسعه استفاده خواهد کرد.این خبر باعث افزایش قیمت زی کش شد.

من خودم اول راه هستم اگر واقعا می توانستم کمک می کردم.با عرض پوزش در این مورد نمی توانم کمکی به شما بکنم.

 

در سپتامبر 29, 2018.
افزودن نظر

در مورد دستگاه zig z1  هم توضیح بدید؟

اصن چه استخری رو باید بهش وصل کرد! داخل سایت asicminervalue.چیزی ننوشته

مشتاق پاسخ داده شده در سپتامبر 27, 2018.

علتش اینه که هنوز هیچ استخر برای این دستگاه بهینه نشده.روش کار این دستگاه ها با کارت گرافیک کلا فرق میکنه.به زودی استخرهای مخصوص این کار راه اندازی می شود

در سپتامبر 29, 2018.
افزودن نظر

سلام دوست عزیز |، شما در 7 شهریور فرمودید : ریگ خوب نیست کلود ماینینگ کلاه برداری هست ،، و فقط ایسیک خوبه که کاملا متین فرمودید و دیگر گفتید :<<صبر کن اولین دستگاه جدید و کم مصرف و پرقدرت که آمد اون رو بخر  حالشو ببر >> اما الان کلا میفرمایید ماینینگ به صرفه نیست و قطعا ضرر میده تو این 1 ماه چه اتفاقی افتاده؟؟

تازه وارد پاسخ داده شده در اکتبر 7, 2018.

سلام

علت نظرم در مورد cloud mining این هستش که بیشتر سایت ها و اساتید این کار وب سایت زیر رو معرفی می کنند.

https://www.genesis-mining.com/ شما یک نگاه به قیمت ها بندازین و با دستگاه ایسیک مقایسه کنید.

ریگ ماینینگ:

بهترین کارت گرافیک برای ماین کردن AMD vega 56 &64 و 1080TI OC هستش باز هم قیمت بگیرید.ارزان ترینش از ایسیک مثلا s9j گران تر هستش.در ضمن به پاور قدرتمندتری نیاز داره نسبت به ایسیک و اساسا کامپیوتر برای همچین سیستم ی برنامه ریزی نشده چه از نظر سخت افزار چه نرم افزار.

بله دستگاه های کم مصرف نظر من بود در مورد دستگاه های دارای چیپ 7 نانومتری ولی بعد از مشاهده قیمت دیگه به صرفه نیست این دستگاه https://innosiliicon.com/html/t2t-miner/index.html

و

https://innosiliicon.com/html/news/28.html

این دستگاه دقیقا یه چپ دارند و سازنده اون سامسونگ هستش ولی یکی قدرتمند تر از دیگری و حدود 200 دلار اختلاف قیمت دارن اون هم فقط و فقط برای تغییر فرکانس کاری.

اما در کل منظور من اینه شما پیروز ماینینگ نیستید.نمیدونم چطور توضیح بدیم ولی هزینه برق با شماست.هزینه نگه داری با شماست اما کسی که خوب ترد میکنه یا نمیدونم دستکاری میکنه سود شما رو به جیب میزنه.

دقیقا مثل چاه نفت می مونه شما دارید چاه رو مستهلک می کنید،هزینه های اکتشاف ،نیروی انسانی و …. اما دلال رو قیمت تاثیر داره فقط تو صنعت نفت صنایع کناری سود آور هستند.مثلا تولید بنزین!

حال شما فکر کنید با این دستگاه ها نفت برداشت میکنید!چیکار کنیم که سود آور بشه.جواب این سوال ساده است.

1- واردات با  بیت کوین بدست آمده مثلا شما لوازم جانبی موبایل یا … وارد کنید سود اون رو وارد کار ماینینگ بکنید یا حداقل مقداری از اون.

2-وارد یک کار تولیدی بکنید.مثلا شما یک کارگاه دارید و یک دستگاه که شما رو متفاوت کرده وارد میکنید پول اون رو به دلار که توسط چنج کردن بدست میاد پرداخت میکنید.

3- هر ایده پول ساز دیگر که شما دارید…

پس به نظر من اگر شما قصد دارید ماینر بشید فکر دزآمد از این دستگاه به صورت مستقیم و مستقل نباشید که وحشتناک ضرر میکنید.بلکه ببینید چطور می توانید از بیت کوین درآمدی استفاده کنید.

امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.

 

در اکتبر 8, 2018.

ممنون  از وقتی که گذاشتید و پاسخ دادید قطعا ترید کردن از ماین بهتر هست. اما بشرط آنکه در این زمینه حرفه ای باشی و روی شانس !! پس شما مخالف ماینینگ نیستید ! مخالف ماین بدون ترید هستید و ترید را برتر از ماین میدونید ؟

خوب ، باید در زمینه فعالیت های دیجیتالی از یه جایی شروع کرد که ریسک کمتری داشته باشه تا هنوز وارد گود نشده ناک اوت و دل زده از این کار نشوید! ضرر جزیی از این کار هست اما ضرر در اولین قدم چیز خوبی نیست!

برای شروع در مورد ایسیک ماینرها تحقیق کردم که در حال حاضر در وضعیت مناسبی نیستند و تنها ایسیک که مناسب تر از بقیه یافتم Zig Z1   هست با قیمت حدود 4000 دلاری و درآمد حدود 55 دلار در روز . اولین ایسیک الگوریتم Lyra2REv2 هست (البته اگر آلت کوین های این الگوریتم مقاوم در برابر ایسیک نشوند) و حتی سختی هش ریت الگوریتم های MONA-XVG-VTC  را هم چک کردم که چندیم ماه است ثابت مانده و افزایشی نداشته! با این وجود شما که تجربه این کار را دارید مشکل خاصی نمی بینید؟؟ خوشحال خواهم شد اگر پیشنهادی دارید بیان فرمایید

RE: ادامه ماینینگ

RE: ادامه ماینینگ

RE: ادامه ماینینگ

https://www.asicminervalue.com/miners/dayun/zig-z1 https://whattomine.com/coins?utf8=%E2%9C%93&adapt_q_280x=0&adapt_q_380=0&adapt_q_fury=0&adapt_q_470=0&adapt_q_480=3&adapt_q_570=0&adapt_q_580=0&adapt_q_vega56=0&adapt_q_vega64=0&adapt_q_750Ti=0&adapt_q_1050Ti=0&adapt_q_10606=0&adapt_q_1070=0&adapt_q_1070Ti=0&adapt_q_1080=0&adapt_q_1080Ti=0%C3%B0%3Dtrue&factor%5Beth_hr%5D=365.0&factor%5Beth_p%5D=850.0&factor%5Bzh_hr%5D=0.0&factor%5Bzh_p%5D=0.0&factor%5Bcns_hr%5D=2700.0&factor%5Bcns_p%5D=330.0&factor%5Bcnh_hr%5D=2850.0&factor%5Bcnh_p%5D=330.0&factor%5Bcn7_hr%5D=2190.0&factor%5Bcn7_p%5D=330.0&factor%5Beq_hr%5D=50000.0&factor%5Beq_p%5D=650.0&lre=true&factor%5Blrev2_hr%5D=6800000.0&factor%5Blrev2_p%5D=1200.0&factor%5Bns_hr%5D=1950.0&factor%5Bns_p%5D=450.0&factor%5Btt10_hr%5D=27.0&factor%5Btt10_p%5D=450.0&factor%5Bx16r_hr%5D=21.0&factor%5Bx16r_p%5D=360.0&factor%5Bl2z_hr%5D=1.35&factor%5Bl2z_p%5D=360.0&factor%5Bphi2_hr%5D=0.0&factor%5Bphi2_p%5D=0.0&factor%5Bxn_hr%5D=4.8&factor%5Bxn_p%5D=360.0&factor%5Bhx_hr%5D=8.1&factor%5Bhx_p%5D=240.0&factor%5Bphi_hr%5D=45.0&factor%5Bphi_p%5D=390.0&factor%5Bcost%5D=0.03&sort=Profitability24&volume=0&revenue=24h&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=binance&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=bitfinex&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=bittrex&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=cryptopia&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=hitbtc&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=poloniex&factor%5Bexchanges%5D%5B%5D=yobit&dataset=Main&commit=Calculate

در اکتبر 9, 2018.
افزودن نظر

ممنون  از وقتی که گذاشتید و پاسخ دادید قطعا ترید کردن از ماین بهتر هست. اما بشرط آنکه در این زمینه حرفه ای باشی و روی شانس !! پس شما مخالف ماینینگ نیستید ! مخالف ماین بدون ترید هستید و ترید را برتر از ماین میدونید ؟

خوب ، باید در زمینه فعالیت های دیجیتالی از یه جایی شروع کرد که ریسک کمتری داشته باشه تا هنوز وارد گود نشده ناک اوت و دل زده از این کار نشوید! ضرر جزیی از این کار هست اما ضرر در اولین قدم چیز خوبی نیست!

برای شروع در مورد ایسیک ماینرها تحقیق کردم که در حال حاضر در وضعیت مناسبی نیستند و تنها ایسیک که مناسب تر از بقیه یافتم Zig Z1   هست با قیمت حدود 4000 دلاری و درآمد حدود 55 دلار در روز . اولین ایسیک الگوریتم Lyra2REv2 هست (البته اگر آلت کوین های این الگوریتم مقاوم در برابر ایسیک نشوند) و حتی سختی هش ریت الگوریتم های MONA-XVG-VTC  را هم چک کردم که چندیم ماه است ثابت مانده و افزایشی نداشته! با این وجود شما که تجربه این کار را دارید مشکل خاصی نمی بینید؟؟ خوشحال خواهم شد اگر پیشنهادی دارید بیان فرمایید

تازه وارد پاسخ داده شده در اکتبر 11, 2018.

سلام

بله به هیچ عنوان ماینینگ بدون ترد پیشنهاد نمیشه.

اجازه بدبد سوال تون رو با سوال جواب بدم.

اگر همون 4000 دلارن امروز جمعه وارد بازار بکنید به فرض خرید از سایت localbitcoins.net با قیمت دلار 15،600 تومان * 4000 = 62400000 تومان می توانید حدود این مقدار  0.6679715 بیت کوین بخرید.

درآمد اون دستگاه 55$ در روز هستش با فرض ثابت بودن سختی شبکه 4000/55=72 روز دیگه به اصل پول تون میرسید.

حال اگر طی این 72 روز بیت کوین جهش داشت و به 20،000 دلار رسید چقدر سود می کنید،اگر 0.6 بیت کوین داشتید.

بدون نیاز به داشتن دانش ترد لطفا جواب بدید.

 

در اکتبر 12, 2018.

علیک سلام

در این حالت مسلماَ ارزش ارزی که ماین کرده ای هم جهش خواهد داشت!!

در حال حاضر ماینر ها به امید پامپ بیتکوین ماین میکنند وگر نه بجز چند مدل ایسک ، ایسک های دیگر سودی ندارد.

مشکل من داشتن ریال نجس هست . اگر از قبل دلار داشتم معطل نمی کردم و حداقل با 50 درصد نقدینگی  وارد ترید و یا ماینینگ میشدم ترسم از بی ثباتی ریال هست. این یکی رو نمی تونم پیش بینی کنم. یک تولید کننده ام و ارزش تمام نقدینگیم یک پنجم شد. چی شد کجا رفت !! رفت تو جیب حکومت مفت خور دزد!! اینم نتیجه کار تو ایران هست.

در اکتبر 15, 2018.

این یکی رو دیگه براش پاسخ ندارم .واقعا نجس هستش.اما ماینینگ سود نداره ولی شما که خودتون بازاری هستید در یاد گرفتن قوانیین ترد هیچ مشکلی ندارید.هرکس قبل عید چند تریلر پلاستیک انبار میکرد الان میلیارد بود چرا پلاستیک.

مفت بود

خیلی بیشتر از چیزهای که دیدم رشد کرده

احتکار حساب نمیاد

تاریخ انتقضا نداره

کاربرد داره وحشتناک

در ضمن به زودی بنزین گیر نمیاد و پتروشیمی باید مثل دوران اوس محموتی بنزین درست کنند و پلاستیک هم گیر نمیاد!

 

در اکتبر 16, 2018.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید