آیا ماینینگ با ماینر به صرفه هست؟

سلام به همه دوستان 🙂

خیلی از دوستان از طریق این صفحه به صفحه شخصی من در ایسنتاگرام پیغام دادن در حد توانم هر کاری بود برای تک تک دوستان انجام دادم  🙂

منتی نیست انجام وظیفه است 🙂

خیل خوشحالم که بتونم به هم میهن های عزیزم کمکم کنم 

🔶🔶🔶🔶بعد از گذشت ۵ ماه از این مبحث یا تاپیک بنده شرکت زرسام صنعت نجیرم را ثبت کردم به شماره ثبت ۱۰۱۱ فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال :

  1. خرید و فروش بیت کوین (بهترین قیمت خرید و فروش)
  2. واردات و فروش به قیمت عمده دستگاه های استخراج بیت کوین 
  3. مشاوره در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال (بیت کوین)
  4. نصب و راه اندازی در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال 

و هر کمکی از دست ما در حوزه ارزهای دیجیتال بر بیاد در خدمت شما عزیزان هستیم

در حال حاظر شما می توانید از صفحه اینستاگرام ما >

با همکاران بنده و حتی خودم (سید سجاد حسینی) در ارتباط باشید

خیلی مخلصم     ____________________________________________________________

سلام عرض ادب 🌹   🔶 چرا بعضی از دوستان ماینینگ با ماینر را به صرفه نمی‌دونند؟

درسته اين مبحث خيلي از دوستان در قالب سوال تو اين بخش (Stack) از وب سايت ارز ديجيتال پرسيدن ….

من همه سوال و جواب ها را خوندم ولي دليل قانع كننده‌ای نديدم

خيلي از دوستان از سرمايه گذاری حرف زدن و گفتن به جای ماینینگ وارد عرصه تريد كردن بشيم

بعضی‌ها هم از جا و مكان و برق گفتن

بعضی‌ها هم با صحبت‌های منفي و مثبت دوستان دو دل شدن:

كه آيا وارد عرصه ماین کردن بشن يا نشن   🔻 آقا به نظر من از هر جهت و ديدگاه بخوايم به ماینینگ با ماینر نگاه كنم

حتي با يه دونه ماينر 

در كشور ما ايران به صرفه و سود آور هست

من دليل دارم از نظر خودم كه قانع كننده هست

ممنون ميشم شما هم تو اين مبحث براي روشن شدن افكار خيلي از دوستان شركت كنيد

آشنا سوال شده در ژانویه 13, 2019 در ماینینگ.
افزودن نظر
36 پاسخ(ها)

سلام

به صرفه هست دیگران میگن صرف نداره به حساب خودشون سختی شبکه بالا نره. مکان مناسب برق مناسب داشته باشی عالیه.

کارشناس پاسخ داده شده در ژانویه 13, 2019.
افزودن نظر

اقای سجاد حسینی گل،من مقایسه کردم با خرید،من دستگاه s9j اون زمان که ۹.۵۰۰ بود خریدم حدود ۳ ماهی میشه،تو این ۳ ماه حدود ۲ تومن دراورده پول برق هم تازه رایگان هست، صدا و درد سر هزینه های باکس برای کم کردن صدا و مودم ، اینترنت این مسائل در نظر نگیرید من باید حداقل ۸ ماه دیگه ماین کنم تازه برسم به پول دستگاه اگه دستگاه تا اون موقع سالم مونده باشه،بعد از اون با اون سختی که تا ۸ ماه دیگه خیلی بالا رفته ماهی ۲۰۰،۳۰۰ هم ممکن دیگه نده با این وضع افت ارزش بیت کوین

خب اگه من روز اول ۹،۵۰۰،۰۰۰ داده بودم بیت کوین خیلی معقولانه تر بود ،
زمانی شما ماینینگ با سود بانک مقایسه می کنید که هروقت خواستید ماینر بفروشید همون قیمت بخرن نه با ضرر

الان من دستگاهم بخوام رد کنم بعد ۳ ماه ۲ تومن سود داشته دستگاه ۹.۵ الان ۳ تومن هم‌از من نمی خرن ،میشه ضرر خالی فقط در صورتی سود میشه که یهو بیت کوین ارزش پیدا کنه اون مقداری که ماین کردم چند برابر بشه که تا ۱-۲ سال آینده بعیده

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

الان دستگاهاتو بفروش به من

من هر کدومو ازت 6 تمن میخرم

S9j- 14/5 TH/s

هر کاری و چیزی ریسک خودشو داره

تو بجاش بیت برمیداشتی یهو ریز کنه بشه نصف اون موقه چیکار میکنی میخای 6 ماه بزاری تا بیاد بالا خب 6 ماه خاب سرمایه داشتی

ولی توی ماین بیت بالا بره پاین بیاد استرسش کمتره میتونی بهش فکر نکنی و فقط بیت جمع کنی

در آخر وقتی به یه سقف خوب رسید بفروش

ولی بازم میگم نفروش نگه دار

تا سال 2020 یعنی یکساله دیگه بیت چندین برابر میشه

چون بلاکش میشکنه و نصف میشه اون موقع ارزشش خیلی میره بالا

در می 12, 2019.
افزودن نظر

مقایسه سر انگشتی برای دوستانی که با سرمایه گذاری تو بانک مقایسه می کنن: (بدون در نظر گرفتن هزینه برق)

بانک:
۹،۵۰۰،۰۰۰ بزاری تقریبا ماهی ۱۰۰،۰۰۰ تومن بهت میده بعد از سه ماه 9500+100+100+100 داری میشه ۹۸۰۰

ماینر با یه دستگاه s9j:
9,500,000 میزاری من تو این ۳ ماه جمعا ۲،۰۰۰،۰۰۰ سود بهم داد (با افت ارزش بیت کوین و دلار) الان بعد ۳ ماه دستگاه من ارزشش شده ۳ میلیون(دستگاه پلمپ الان ۵ تومن) ۲،۰۰۰،۰۰۰+۳۰۰۰،۰۰۰ داری میشه ۵ میلیون

پس مشخص اصلا با سود بانکی نیاید مقایسه کرد زمانی مقایسه میشه کرد که صد درصد بدونی بیت کوین روبه افزایش هست یا ارزش دستگاهت هیچ وقت افت نمی کنه یا دستگاهت عمر طولانی داره و سختی وجود نداره

(این مقایسه برای زمان سرمایه گذاری موتاه مدت است نه کسی که قرار ماین کنه برای ۵ سال دیگه بفروش برسونه)
هزینه برق و … اضاف کنید می بینید ماین کردن با این اوضاع بازار اصلا سود آور نیست .

اگه دید بلند مدت دارید و میدونید ۱۰۰٪ بیت کوین چند سال دیگه ارزشش بالا ۱۰۰،۰۰۰$ میره و فعلا به پول ماین نیاز ندارید ماین کنید اونم با چنتا دستگاه

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

به نظر من حرص نخورید و بذارید کارشونو بکنن :))

در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

دوست عزیز نظر شخصی خودم رو میگم!
چرا میگم ماینینگ روی تعداد پایین اشتباهه؟!
چون بشخصه بعنوان مثال بخوام 10 تا دونه s9 بگیرم و شروع کنم، میشه 80 میلیون هزینه و درآمد ماهی 7 میلیون، با در نظر گرفتن این که کلی وقت و انرژی باید براش صرف کنم که درنهایت کار جالبی در نمیاد! 80 میلیون رو لباس بخرم شب عیدی سر چهار راه بفروشم بیشتر در میاره!!
دلیلش اینه ک به نسبت وقت و هزینه های جانبی درآمدش جالب نیست!
نه این که بخوام جلوی ورود آدم های جدید رو بگیرم، خودم ماین هم میکنم، اما نه با 5 تا و 10 تا 20 تا،، با 150 تا s9 فول اوورکلاک

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 16, 2019.

سلام

 

سام / داداش من حرفتون درست … حرفتو قبول دارم اول جواب علی را بدم و بعد جواب شما را در قالب نظر خودم میدم ….

در ژانویه 16, 2019.
افزودن نظر

سلام

دقیقا منم مثل شما فک میکردم

رو کاغذ اره خیلی سود داره حتی یدونه دستگاه

ولی واقعیت خیلی فرق داره

به حرف 2 دسته ادم برای شروع ماینینگ اعتماد نکن

1 کسایی که وارد کننده و فروشندن چون فقط به فکر فروش خودشونن

2 کسایی که تجربه این کارو ندارن و فقط از رو اعداد و ارقام و با تعصب حرف میزنن

من میگم این کارو نکن ولی درآخر تصمیم گیرنده نهایی تویی

امیدوارم اگه شروع کردی برات سودآور باشه

متخصص پاسخ داده شده در ژانویه 13, 2019.
افزودن نظر

الان ضرره

کاردان پاسخ داده شده در ژانویه 13, 2019.

اصلا و عبدا

ضرر چي داره بگووو ….. ؟؟؟؟؟؟!!!!

در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

ضرر هست،من برق رایگان دارم ولی دردسرش نمیرزه هنوزم پول دستگاهم هم در نیاوردم بعد ۴ ماه، کاش بیت کوین مستقیم خریده بودم و نگه داری می کردم(چون دستگاه گرون تو ایران بدستمون میرسه ، ضرر خالی هست)

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

سلام دوست عزیز. منظورت چیه که میگی ضرر داره؟؟
مثلا ی دستگاه m3x با برق کشاورزی مگه ماهیانه 450 الی 500 سود نداره؟؟
میشه جوابمو بدین منم تازه کارم ، شما که تجربه دارین بگین

در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

علي هر كاري سختي داره

پرايد هم بگيري بري تو تاكسي شهر كار كني بستگي به خود طرف داره

ماينر فوق عاليه

دلايلي قانع كننده اي تو اين مبحث مي گم ممنون ميشم دنبال كني ✋??

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

در جواب آمهدي

مهدي جان من الان يك ماهي هست ماينر خريدم و دارم استراخ مي كنم

من كاري به فروشنده هاي ماينر ندارم اصلا من مي گم قيمتش دو برار بكنن و قيمت برقت هم هر كيلو وات بر ساعت هم ٣٠٠ تومان باشه ❌ باز هم ماينيگ تو اين مملكت سود آور هست

چرا :

ببين مهدي جان همين طور كه به امير علي گفتم و حرفش را تاييد كردم : هر كاري سختي كار خودش را داره ولي فك نكنك راحتر و پر سود تر از ماينيگ تو ايران كاري باشه

از اونجايي كه اكثر مردم پولاشون را ميزارند تو بانك و سود سپرده مي خورند (خودت بايد در جريان باشي ؛ كه مردم از سر كم درآمدي و ترس سرمايه گذاري تو اين كشور ، اكثرا پولشون را گذاشتن تو بانك) ???‍♂️

مثالي ميزنم از يك دستگاه s9i 14.5 TH شركت بيت مين

قيمت ٦ ميليون فرض مي كنيم

اين پول تو بانك بزاري سپرده ٥ ساله ماهانه ٩٥٠٠٠ هزار تومان بهت ميده

با ٦ ميليون ميشه ماشين ميشه خريد باهاش = خير

هيچ كاري نميشه با ٦ ميليون كرد جز اينكه تو بانك بزاري … ?
(ميشه باهاش تريد كرد ولي تريد تخصص بالا و ريسك پذيري بالا مي خواد)

خوب منه سجاد ميرم با ٦ ميليون يك ماينر s9i 14.5 TH مي خرم

روزانه با قيمت دلار در ايران : تقريبا روزي ٢٥ تا ٣١ هزار تومان به من ميده

ماهانه : بين ٩٥٠ هزار تومان تا ١ ميليون تومان بهم ميده

ما مي گيم فيش برق كل ساختمان زماني كه ماينر نبود ٢٠٠ هزار تومان زماني كه ماينر به برق ساختمان وصل شد شده ٥٠٠ هزار تومان

٤٥٠ هزار تومان مي مونه
اصلا ٣٠٠ هزار تومان
اصلا ٢٠٠ هزار تومان ?

آقا بهتر از پول تو بانك ، با اين نرخ بيكاري بالا تو اين مملكت هست يا نه ⁉️

آقا برادر خواهر ماينر بخر

ماينر بخر سختي شبكه را از دست چيني ها خارج كنيم با برق ارزاني كه داريم

ماينر بخر
ماينر بخر

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

آقا سجاد عزیز شما که انقد آتیشت تنده و تعصبی حرف میزنی خب برو بخر دستگاهتو

چرا سوالیو میپرسی که فقط یه جواب دوس داری بشنوی؟؟؟

برو عزیز دستگاه رو بخر امیدوارم برات سود آور باشه

ما که بخیل نیستیم

من خودم به شخصه یه نفر که میگه دارم از ماینینگ سود میبرم حال میکنم اصن

یه سوال فقط

اگه به هردلیلی دستگاه بعد از یک ماه از کار افتاد چی؟؟؟

شما دستگاهاتو بخر خودت با مشکلات کار به مرور آشنا میشی

من شورم از شما هم بیشتر  بود

موفق باشی

در ژانویه 15, 2019.
افزودن نظر

آقا محمد امين شريف
عرض ادب و احترام

برادر من رو چه حساب و كتابي مي گي ضرر داره

دردسر چي داره خدا وكيلي ???

مثلا مغازه لباس فروشي باز كن : با دردسر ها و زحمت هايي كه بايد بكشي تا مغازه را سر و پا كني

دردسر كارت كسب و كاغذ بازي هاي اوون

دردسر خريد جنس براي پر كردن ويترين

سفارش و ساخت و نصب ويترين هم يه دردسر ديگه ?

آخر سر هم بعد از اين همه زحمت بايد دستت زير چونه هات باشه منتظر مشتري بموني كه آيا بخره و يا نخره (تو اين اوضاع بيريخت اين مملكت)

پول برق ، تلفن ، كرايه مغازه ، …

آقاي شريق دردسر هاي يه مغازه را ببين

حتي ماشين هم بخري دردسر هاي خودش داره

ولي خدا وكيلي ماينيگ چه دردسري داره ،

بگو تا ما هم بدونيم … ? شايد شما مي خوايد يك شبه بازگشت سرمايه داشته باشيد ?

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

دوستان من 2 ساله دارم ماین میکنم، تخصصی تر از این دستگاهای مسخره Bitmain و غیره !! توی تاپیک های دیگه هم نظرمو گفتم، آقا سجاد که انقدر شور میزنی مشخصه هم تجربت کمه هم سنت، برید ماین کنید اگر انقدر اعتقاد دارید، فقط انقدر تاپیک باز نکنید که بشه سوالای بقیرو هم خوند و جواب داد ! موفق باشید.

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

تخصصی تر از دستگاه اسیک !؟ میشه بگین چطوری!؟

در ژانویه 14, 2019.

شرکتی بود که دستگاهاش هشریت و قدرت بیشتری داشتن اما مصرف بالاتر، ولی مدتی پیش ورشکست کرد

در ژانویه 15, 2019.

lol hamon dige varshekhast shode

 

در آوریل 17, 2019.
افزودن نظر

عالی

 

بزار از خرید خودم بهت بگم و نحوه خرید ماینرهام —  من هم دست کمی از شما ندارم … قیمت 6500 خرید کردم 2 ماه پیش …

 

من قبل از خرید با بررسی که داخل دیوار و وب سایت های فروش ماینر انجام دادم و قیمت وب سایت بیت مین را سنجیدم این طور بگم : 2ماه پیش من 10 روز داشتم تحقیق می کردم که چه طور می تونم ماینر را از چین بخرم

یه بار رفتم سایت آمازون دیدم ارزون تر در میاد باز نسبت به ایران … با وب سایت های که از سایت آمازون خرید می کردن و می آوردن ایران صحبت کردم دیدم آخرش 1 تومان نسبت به قیمت ایران ارزون تر میشه

 

راضی نشدم گفتم بازم با قیمت چین خیلی بالاتر هست من که تو بوشهر هستم جنس با لنج از دبی میارن و خیلی ها هم میشناسم از چین ابزار وارد می کنند اونم از طریق تح لنجی و از دبی ….

 

گشتم توی وب سایت های وارد کننده اجناس از چین به ایران … به یه وب سایت بوشهری بر خوردم که دفتر تو شنزن چین داره – دفتر تو دبی داره – کار وواردات از چین می کنه – جلب اینجاست تو کار واردات ماینر برای تهرانی ها و فروشندگان شیرازی و اصفهانی هم هست 😀

 

تو بوشهر بوده و من بوشهری خبر دار نبودم که تا از طریق گوگل با وب سایتش آشنا شدم – آقای حسین کردوانی – دفتر واردات و صادرات داره تو بوشهر – اینم آدرس سایتش https://irandubai-line.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

 

خلاصه ما رفتیم سفارش دادیم – دلار 13500 تومان – یوان چین 2500 تومان تحویل 2 هفته ای

پرداخت پول – خرید از شنزن چین – ارسال ماینر به دبی با قیمت هر کیلو بار 30 یوان – تحویل بار در دبی به لنج – ارسال ماینر به یکی از بندر های استان بوشهر به قیمت 150 هزار تومان هر ماینر

 

خلاصه بعد دو هفته من ماینر های s9i 14.5 + Psu را تحویل گرفتم = 6050000 هزار تومان قیمت در تهران همون موقع = 8500000 هزار تومان

L3++ + Psu را تحویل گرفتم = 2850000 هزار تومان قیمت در تهران = 65000000 هزار تومان

 

خلاصه من این طور خرید کردم نه اینکه برم شبیه شما هر چی قیمت تو بازار گفتن خرید کنم و الان ناراحت بازگشت هزینه باشم .

 

محمد امین عزیز من راضی هستم حتی اگه بیت کویین به 1000 دلار برسه و خیالم راحت هست که من سود چند برابر بیشتر نسبت به بانک می کنم اگه پولم را اونجا بزارم

 

و دعا دعا می کنم بیت کوین به پایین ترین حد ممکن برسه در سال 2019 تا شاید شرکت های ماینینگ چینی و اروپایی ماینر هاشون خاموش کنن (به دلیل تعرفه برق بالا) که سال 2019 سال ما ایرانی ها برای دشت کردن بیت کویین باقی مانده باشه …

 

و دعا دعا می کنم که هر کسی در ایران به این عرصه وارد بشه و سختی شبکه را از دست این چینی ها مفت خور خارج کنه

مفت خور که می گم به خاطر قیمت های مفت ماینر های چینی هست که خودشون مستقیم از شرکت های ماینر در چین می خرند و ما ایرانی ها باید با قیمت چند برابری بخریم 😀

اگه سختی شبکه بیشتر کنیم ماین کردن برای چینی های به صرفه نیست و صنعت دست ما ایرانی های تا ظهور می افته 🙂

 

 

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

آقا سجاد که انقدر شور میزنی مشخصه هم تجربت کمه هم سنت، برید ماین کنید اگر انقدر اعتقاد دارید، فقط انقدر تاپیک باز نکنید که بشه سوالای بقیرو هم خوند و جواب داد ! موفق باشید.

 

عرض ادب و احترام

 

سن من 28 سال 7 ماه 12 روز هست

تجربه 3-4 ماه دارمدر عرصه ارز های دیجیتال و یه کوب دارم رو این موضوع کار می کنم تجربه ای زیادی  ندارم ولی تجربه دنیای مجازی من از نظر خودم که سال 82 تا الان وارد دنیای مجازی شده ام فک کنم بیشتر از شماست و اشخاص مغرور و جوان زیاد به پست من خوردن که فقط به خود خواهی تمام می گن حرف ما درسته و حرف بقیه اشتباه …

من سید سجاد حسینی هستم که سال 2008 وب سایت e-gold را هک کردم چون اکانتم که حاوی 4500 دلار بود را مسدود کرد و به مبلغ 100 هزار دلار از این وب سایت غرامت عمل ناپسندش را گرفتم … افتخار هم می کنم که ادمین سایت e-gold به نام جوزف و ماری باگف خواستن به خاطر ایرانی بودنم تحقیرم کنند و پولم را بالا بکشن

 

برگردیم سر بحث خودمون

علی آقو من بررسی هایی که انجام دادم از شرایط بد اقتصادی – از اوضاع پول مملکت – از برق ارزان ایران – از سختی شبکه ایجاد شده توسط چینی ها و ژاپنی ها و اروپایی ها – از فراگیر شدن عرصه ارز های دیجیتال و بلاکچین ها مباحث اقتصادی جهان – و و و

 

بررسی من این بوده که ماین کردن در ایران عالیه و فوق العادست …

 

در ضمن به بقیه هم احترام بزار و جنابعالی مسول تاپیک باز کردن و یا باز نکردن دیگران نیستی .

 

به خودت احترام بزار و قلدری کنار بزار تا کنار هم رفیق باشیم و چیزی یاد بگیریم بهتره تا ادعا  پوچ کنیم 🙂 

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

سلام سجاد جان من با حرف شما کاملا موافق هستم دوستانی که دم از سود میزنن نمیدونم دنبال چی هستا شما وقتی صرر نکنی یعنی داری سود میکنی دوستان یه مقداری زیادی خواه هستا داخل پرو فایل من ایمیل من هست اگر دوست داشتین یک ایمیل به من بزنید درباره موضوعی میخوام باهات صحبت کنم مرسی

در ژانویه 14, 2019.

سلا پویا جان

 

آکانت اینستاگرام من اینه = SajjadFinexx

 

پیغام بده تا شمارم بهت بدم 🙂

در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

سلام آقا سجاد بگذریم که سن من از شما بالاتره و شایدم تجریه بیشتر 🙂 ، من هدفم بحث و کل کل نیست، ماینینگ واقعا صنعتی هست که به پارامتر ها و فاکتورهای زیادی بستگی داره، توی تاپیک های دیگه هم گفتم که ماینینگ در ابعاد بالا (مثلا 200 دستگاه) واقعا سود دهی داره اما توی ماینینگ خیلی پارامترها هست که شما در نظر نمیگیری، مثل آپدیت شبکه و فورک و آپگرید دستگاها و غیره ….. حرف من هم این بود که نباید احساسی برخورد کرد و صرفا به خاطر تجربه شخصی آدمارو راهنمایی اشتباه کنید، در عین حال امیدوارم هر کی هر راهی رو میره تهش مثبت باشه. موفق باشید

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

آقا سجاد, خیلی ازت خوشم اومد, لایک داری
دمت هم گرم که به سوالم جواب دادی, فقط شامل دانشجویی رو خوب اومدی خخخ

مشتاق پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

مخلصم داداش 😀

در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

مخلصم علی آقا

شما برادر بزرگ مایید

 

من احساسی به این موضوع نگاه نمی کنم

 

در مورد : خیلی پارامترها هست که شما در نظر نمیگیری، مثل آپدیت شبکه و فورک و آپگرید دستگاها و غیره ….. 

 

من آپدیت شبکه و فورک را بررسی کردم به خاطر همین دوست دارم با برق ارزونی که داریم سختی شبکه را تا حدودی از دست فارم های بزرگ جهانی بگیریم و ایران را قطب اصلی شبکه بکنیم …

 

من با دلیل ان شالله تا ساعات آینده تو همین تاپیک این موضوع را از نظر شخصی توضیح میدم

 

فعلا

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

قربونت آقا سجاد،

والا ما از خدامونه که ایران بشه قطب دنیا، البته من حدود 2 سال پیش که حساب کردم برق ایران فقط یه مقدار خیلی کمی از برق چین ارزونتر بود، دقیقشو دراورده بودم ولی محاسباتشو ریختم دور

در ژانویه 15, 2019.
افزودن نظر

جناب محمد امین شریف. اگر اون موقع ک ماینر خریدی 9500 بیت کوین میخریدی با اون پول 0.1 بیت گیرت میومد که الان میشد 4میلیون تومن. پس بدان و آگاه باش که چه ضرری بود. و امیدورام قیمت بیت بره بالا تا سرمایه شما زودتر برگرده که حتما برمیگرده

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.
افزودن نظر

و اینکه آقا سجاد بنده هم 2 بار سوال شما رو پرسیدم ک میتونی بخونی ولی عملا جواب درستی نگرفتم. متاسفانه بارها خواستم اونایی ک میگن سود نداره داستان خودشون رو بگن که چجوری ضرر کردن ولی حتی 1نفر هم نبود و فقط میان خیلی کلی مگن فایده نداره. والا با برقی که من دارم ماهی 500ت هم بده راضی ام که بیشتر هم میده احتمالا. بانک هم همه میدونن دزده. خلاصه یه جواب درست ندیدم و نتونستم هنوز تصمیم بگیرم. البته پول هم ندارم میخوام وام بگیرم بنابراین خیلی باید دقیق تصمیم بگیرم ک به اف نروم

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 14, 2019.

دوست عزیز، فقط میتونم بگم که اصلا اصلا وام نگیرید به هیچ وجه، نه تنها دنیای ماینینگ و کریپتو بلکه هر بیزینسی ریسکای خودشو داره، اللخصوص که این کار ریسکش بیشتره، اگه قراره انجام بدید ترجیحا با سرمایه خودتون باشه یا پولی که میدونید اگر از دست بره حتی خم به ابروتون نمیاره، من خودم پول زیادی رو توی ترید و invest از دست دادم و با اینکه مبلغ بالا بود و پولش واسم مهم نبود بازم از لحاظ روحی ماه ها بهم ریختم، چه بسا آدمایی رو دیدم که با وام و دلار 3 تومن روی بیت کوین 20K سرمایه گذاری کردن و الان خودشون موندن و کلی بدهی ! پس احتیاط کنید و به امید موفقیت

در ژانویه 15, 2019.
افزودن نظر

سلام و عرض ادب

آقا 1 روز از آخرین ارسالم تو این تاپیک می گذره و خواستم جواب علی را بدم ….

 

دلیل تاخییرم این بود  :

مصاحبه ای از یکی از مدیران یا صاحبان فارم های بزرگ ماینینگ در چین در یکی از وب سایت های خبری اخبار کریپتو خارجی که قبلاً خونده بودم / داشتم می گشتم که پیدا کنم که متاسفانه پیداش نکردم …. 🙁

(می خواستم لینک وب سایت ه را بزارم ولی حیف)

کل مصاحبشو یادم نیست و نکته مهمی که نظرمو جلب کرد را یادمه تقریبا :

 

خبرنگارداشت ازش در مورد سختی شبکه و زیاد شدن ماینرها سوال می کرد : تقریبا سوالش این بود نسبت به جوابی که تو ذهن دارم /

آیا سختی شبکه روی ماینیگ تاثیر مستقیم داره ؟

 

جواب : آره … به طوری که ما قبل با تعداد کمتری ماینر درآمد … داشتیم ولی در حال حاظر نسبت به 2 سال پیش با تعداد چند برابری ماینر درآمد سابق را داریم ولی در حال حاظر .. درصد درآمد را به مخارج شرکت (منظور هزینه برق و درآمد کارمندا) واگذار کردیم و درآمد کمتری نسبت به سا های قبل داریم

 

آیا امکان بالا رفتن سختی شبکه هست و آثار منفی و یا مثبت این شبکه ؟

 

جواب : بله … آثار منفی این اتفاق چند برابر آثار مثبت این اتفاق می افته – مثلا : اگر سختی شبکه بالاتر بره میزان درآمد شرکت به مراتب کمتر خواهد بود و حتی امکان خاموش کردن ماینر ها و تعطیل شدن شرکت وجود خواهد داشت 

یادمه به تعداد ماینرهایی که باعث خاموش شدن ماینیگ چین هم میشه اشاره کرد ولی یادم نیست .

 

خلاصه علی جان با یه حساب سر انگشتی میشه سختی شبکه را از دست چینی ها خارج کرد آن هم با برق ارزانی که ما داریم

و صنعت ماینینگ را تو این مملکت بیشتر کنیم و فارم های بزرگ چینی را تعطیل کنیم ..

 

در مورد درآمد ماینر هایی که تو ایران هست از مثال یک دستگاه ماینر S9I به قیمت 6میلیون شروع کنم :

 

درآمد روزانه در حال حاظر (تاریخ 26 10 97) = 2.66 $ دلار هست با دلار 11500 این روزها میشه : 30600 هزار تومان هزینه برق ماینر (با هزینه هر کیلو وات بر ساعت  برق خانگی در استان بوشهر 115 تومان – منطقه گرمسیری) = 18 هزار تومان

خلاصه :

قیمت ماینر s9i ا = 6 میلیون تومان

درآمد دستگاه به دلار = 2.66 $ دلار

درآمد دستگاه به تومان = 30600 هزار تومان

هزینه هر Kw/h برق = 115 تومان Kw/h برق خانگی

هزینه روزانه برق ماینر = 18 هزار تومان

درآمد ماینر با حساب هزینه برق = 12600 هزار تومان

درآمد ماهانه ماینر 6 میلیون تومانی = 378000 هزار تومان

درآمد ماهانه سپرده 1 ساله بانکی 6 میلیون تومانی = 132000 هزار تومان

 

اینو هم بگم کولر اسپلیت و یا همون گازی 24000 در طول شبانه روز 18 ساعتش بر روی 5 ماینر s9i من روشن هست 

 

هزینه برق من ماه اول : 1210000 هزار تومان امده

 

آیا با 6 میلیون میشه کاری کرد به جز ماینیگ که ماهانه تقریبی 378 هزار تومان درآمد داشت ؟

آیا بهتر از پول داخل بانک نیست ؟

آیا در این عرصه قدیمی و پر سود که تازه ما ایرانی ها وارد این عرصه شدیم / آیا درآمد راضی کننده ای نداره ؟

(با اینکه پول بی ارز / اقتصاد ورشکسته / بانک های در حال ورشکستگی و …)

 

دوست عزیز اینکه بگیم ارزشی نداره و دردسر زیادی داره و و و این صحبت ها به والله تلقین بیش به خودمون نیست

 

هر کاری سختی خودش را داره : مثلا ماشین که یک وسیله ی نقلیه هست :

 

بنزین می خواد به عنوان سوخت

لنت می خواد واسه ترمز

روغن می خواد واسه موتور

لاستیک می خواد واسه حرکت

و و و

 

و همه این موارد هزینه بر هست و ما برای نگهداری از ماشین باید هزینه بکنیم

 

هر کار دیگه ای که شما خواستین مثال بزنید …. باز هم هزینه و دردسر های خودشو داره / به والله عرصه ماینیگ ربع دردسر ها و هزینه های دیگه را نداره 

 

به هم کمک کنیم / دلایل سختی کار ماینینگ بیاریم و از تجربه -تون راهکار حل موضوع را به هم بدیم …

 

از اول این تاپیک گفتم آقا دلیل بیارید / برادر دلیل بیارید که چرا ماینینگ خوب نیست … قریب به 80 درصد که مخالف ماینینگ نظر داده بودن در استک …. فقط و فقط کلی گفتن و حتی ماینینگ با تعداد کم – را بد و همراه با ضرر اعلام کردن .

 

امیدوارم یکی پیدا بشه دلیل قانع کننده ای ذکر کنه ؟

 

خیلی مخلصیم

 

یا حقّ =;

 

آشنا پاسخ داده شده در ژانویه 16, 2019.

هزینه برق برای دستگاه s9

اگه 1400 وات حساب کنیم       1400 در24 تفسیم 1000  مساوی 34 کیلو وات  هر کیلووات 115 میشه 3910   یعنی روزی 4000 هزار تومان  ماهی 120 هزارتومان  البته من دست بالا گرفتم

اما چون برق بصورت پلکانی محاسبه میشه

RE: ? چرا بعضي از دوستان ماينينگ با ماينر را به صرفه نمي دونند ؟

در کل هزینه برق  s9 خانگی 230000 تومان میشه البته بدون مالیات و بیمه  و غیره و فقط  یک دستگاه s9

برای کولر گازی هم  همینطور محاسبه میشه

در ژانویه 19, 2019.

سلام اقایان من  یه مغازه  دارم میخوام 2 تا دستگاهs9j بخرم برقمم مجانیه یعنی کردم

ایا این به صرفه میشه تا 11 میلیون بزارم تو این کار

یکیم بهترین جا برای خرید کجاست

در ژانویه 25, 2019.
افزودن نظر

با سلام خدمت همه دوستای گل

چنتا نکته رو بنا به تجربه شخصی خودم میخواستم بگم و هیچ موضع منفی از لحاظ استخراج ندارم .

فقط صرفا میخواستم به چند نفر از دوستانی که صنعت ماینینگ رو با مغازه مثلا لباس فروشی و یا مثلا سود بانکی مقایسه کردن بگم که عزیزان اینطوری اصلا نه تو این ( صنعت ) بلکه در کار ها و فنون دیگه نمیشه کار کرد و پیش رفتی داشت … حالا چطوری … جوابش اینه که ما نمیتونیم همیشه پول رو ملاک قرار بدیم که در هر صنفی یا صنعتی یا سرمایه گذاری.. وارد میشیم سود ده باشه همیشه  و پول برامون بدون استثنا بیاد …

یعنی دقیقا هر کسب و کاری که شروع میشه و یا هر استارت آپی که شروع میشه این ها نمودار پیشرفت خودشون رو طی زمان نشون میدن

اینجا یه ایرادی که بود من با اجازه نظر دوستان مخالف رو میخوندم این بودش که مثلا استخراج ارز که حالا در سراسر دنیا به عنوان صنعت قبولش کردن نمیشه که بیاییم این نمودار سود دهیش رو با صنف ( مغازه ) و یا سرمایه گذاری ( سود سپرده بانکی ) مقایسه کنیم /// در صورتی میشه مقایسه کرد که … به قولی بخواهیم سریعا به سود برسیم که اینم از قدیمی ها هم گفتن تا تجربه دارهاش که سود سریع … برابر با قمار هستش که مثل یک سکه دو رو داره یا شیر میاد یا خط که واقعا نمیشه بهش به عنوان یک کار یا شغل نگاه کرد …

بنده از دوستان هم خواهشی که دارم لطف کنن تو سایت فراچارت مستندی خیلی وقت پیش ارایه شده به نام فراز و نشیب بیت کوین که مستند جالبی هست و اهداف اشخاصی که این صنعت رو شروع کردن نشون میده که اصلا چه هدفی دارن و دیدشون به چه صورت هستش و اون دوران سال 2015 که سقوط ارزش بیت کوین اتفاق افتاد این ها چه عکس العملی داشتن و حرفاشون شنیدنیه … لینکش رو میزارم …

لینک مستند ( https://farachart.com/10674 )

آقای حسینی هم بنظرم تاپیک خوبی رو زدن و منم امیدوارم بجای حس رقابت با هم دیگه و مخالفت باهم … از تجربه ها و شکست ها و حتی کارهایی که لازمه انجام بشه تا شکستی برا کس دیگه اتفاق نیوفته … راهنمای هم باشیم ( البته نه به صورت اینکه کل مسعله رو بیاییم پاکش کنیم )

به هر حال بی جا نیست تو قسمت اخبار همین سایت ارزدیجیتال من خوندم که ماینر های چینی دنبال مکان مناسب استخراج هم هستن و یکی از کشورهایی که اسمش اوومده بود همین ایران خودمون بود …

لینک خبر ( https://arzdigital.com/cheap-power-is-luring-battered-bitcoin-miners-to-iran )

طوری نباشه که چشم باز کنیم ببینم … طرف از یه کشور دیگه اوومده اینجا تو کشور ما داره واسه خودش فارم میزنه .. البته میدونم که الان هست و بعضی بخور بخور هایی که شاهد هستیم تو این صنعت هم وارد شده … ولی خب نباید بزاریم دیگه علنی بشه …

( دوستان لطفا و لطفا کسانی ام که با بازار معامله گری و یا همان تریدری آشنا نیستن رو اصلا وارد بازار تریدری نکنید.. که باور کنید بلای خانمان سوزی که میگن همین خواهد بود براشون .. که پشتش بحث های فراوان هستش و دیگه مطالب زیاد میشه و نمیخوام سرتون رو بدرد بیارم فقط یک کلام در مورد این بحث آخر : بی مورد نیست که سایت های مطرح دنیا اعلام میکنن که اکثر معامله گران چه در بازار فارکس چه در بازار کریپتو و … 98 درصد بازنده هستن … یعنی کل سرمایشون رو از دست میدن … لطفا در موردش تحقیق کنید و چراش رو خودتون بهتره بدونید … )

 

ببخشید اگه طولانی شد … آرزوی موفقیت دارم برا همه عزیزان

تازه وارد پاسخ داده شده در فوریه 8, 2019.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید